سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین برنامه های گوشی موبایل های اندروید 2022 شماره 2

 

بهترین برنامه های گوشی موبایل های اندروید 2022 شماره 2

 

     

.

یادآوری متفاوت در اپلیکیشن اندروید Alarmy

 

برنامه اندروید 2022

در این برنامه می‌توانید هشدار تنظیم کنید و برای خاموش کردن هشدار، باید یک عکس از مکان تعیین شده خود بگیرید. مثلاً برای خاموش شدن آلارم باید یک عکس از خود در حال قهوه خوردن بگیرید. صرفاً موضوع عکس فقط در حال قهوه خوردن نیست. می‌توانید راه‌های دیگری مانند چند محاسبه ریاضی با درجه سختی 1 تا 10تنظیم کنید. یا اینکه می‌توانید انتخاب کنید خیلی ساده با سوایپ کردن خاموش شود. انتخاب چگونگی خاموش شدن آلارم به عهده شماست و این تنوع می‌تواند تمرین یک مهارت باشد. برای مثال هر روز یک عکس، مانند تمرین عکاسی برای شما به حساب می‌آید.

 

اسکن بی‌نظیر 2022 cam scanner

برنامه اندروید 2022

یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های اسکن اسناد توسط گوشی موبایل هوشمند، cam scanner است؛ که در 2 نسخه رایگان و پولی عرضه شده است. قابلیت‌های نسخه رایگان برای اکثر کاربران کفایت می‌کند. نرم افزار اسکنر به حدی در یک گوشی هوشمند می‌تواند نیاز باشد که بعضی از شرکت‌های تولیدکننده گوشی مانند هواوی این قابلیت را در نرم افزار عکاسی پیش فرض گوشی گنجانده‌اند.

به‌ طور کلی عملکرد این نرم‌افزار به این صورت است که برای اسکن یک سند با دوربین گوشی هوشمند از سندی عکس می‌گیرید و بعد محدوده آن را مشخص کرده و برنامه با الگوریتم تعریف شده‌اش آن عکس را با حذف حاشیه‌های زائد مانند یک سند اسکن شده برای شما نشان می‌دهد. اگر با تصویر اسناد سر و کار دارید و هنوز این برنامه را دانلود نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم همین الان به گوگل پلی مراجعه کنید و با نصب این برنامه نهایت بهره را ببرید.

پیکس آرت PicsArt اندروید 2022

برنامه اندروید 2022

احتمالاً این برنامه محبوب را می‌شناسید، اپلیکیشن PicsArt یک ویرایشگر تصویر بسیار قدرتمند و پرطرفدار است. این اپلیکیشن‌ مجموعه متنوعی از فیلترهای گوناگون و ابزارهای ویرایشی مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن PicsArt می‌توان ساخت عکس کلاژ را نام برد. این اپلیکیشن‌ برای افراد علاقه‌مند به ویرایش تصویر یک اپلیکیشن بسیار کاربردی است، زیرا همه‌ ابزارهای ویرایشی مورد نیاز را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. امکانات جذاب این برنامه اندروید خلاقیت شما را افزایش می‌دهد و می‌توانید تصاویر ماندگار بسازید.

برنامه اندروید 2022 مدیریت زمان WaterDo

برنامه اندروید 2022

یکی از برترین برنامه‌های اندروید سال 2022 برای مدیریت زمان و لیست کردن کارها و برنامه‌ریزی WaterDo است.این برنامه به شما کمک می‌کند در مسیر خود بمانید و لیست روزانه مشاغل خود را به فوق‌العاده‌ترین شکلی که می‌توانید تصور و مدیریت کنید.

طبیعتاً شما نمی‌توانید از کارهای خسته کننده در زندگی اجتناب کنید، اما می‌توانید تصمیم بگیرید که آنها را سرگرم کننده کنید. علاوه بر رابط کاربری آرامش بخش و مکانیسم سرگرم کننده، WaterDo مجهز به یادآورها و تقویمی است که زندگی شما را کارآمدتر می‌کند. برنامه شما به لیستی از توپ‌های آبی پرنده تبدیل می‌شود. پس از اینکه کارهایتان را انجام دادید، آن‌ها را بچسبانید و از حس فوق‌العاده تماشای ترکیدن آنها لذت ببرید.

مدیریت غذا با برنامه اندروید Nosh

برنامه اندروید 2022


با برنامه اندروید مدیریت غذا nosh می‌توانید موجودی مواد غذایی و داروهای خود را با گوشی ردیابی کنید.تاریخ انقضا یا تولید غذا را ثبت کنید و در زمان دریافت پیشنهادات دستور غذا در فهرست مواد غذایی، انجام برنامه‌ریزی خرید و کاهش ضایعات غذا در خانه را به راحتی انجام دهید. Nosh از هوش مصنوعی (AI) پشتیبانی می‌کند که همینطور عادات خرید و هدر دادن مواد غذایی شما را پیگیری می‌کند تا ضایعات مواد غذایی را کاهش دهد و در هزینه‌ها در این فرآیند صرفه‌جویی کند.

ویژگی‌های برنامه nosh

  • راه‌ حل ساده و رابط کاربری مدرن
  • ردیابی هوشمند موجودی و تاریخ انقضا
  • دستورالعمل‌های پیشنهادی
  • لیست خرید هوشمند
  • محتوا و اخبار رسانه‌های غذایی هوشمند
  • خرید غذا با تخفیف
  • دسته‌بندی محصول
  • اسکن رسید و اسکن بارکد

 

موسیقی با 2022 Muviz Edge

برنامه اندروید 2022

یک برنامه بسیار جالب برای گوشی های اندروید است که در حین پخش موسیقی و آهنگ در صفحه گوشی برای شما رقص نور اجرا می‌کند. این نرم افزار فوق‌العاده حرفه‌ای طراحی شده است و طرح‌های مختلف و رنگارنگ برای رقص نور در صفحه گوشی و تبلت‌های اندرویدی را دارد. نکته مهم این است که برای نرم افزار Muviz Edge نیازی به روت بودن دستگاه اندرویدی شما نیست.

ویژگی‌های برنامه Muviz Edge

  • حالت‌های مختلف رقص نور
  • استفاده بسیار آسان
  • رایگان و بدون تبلیغات نسخه کامل اپلیکیشن مویز اج
  • کم حجم بودن
  • قابلیت استفاده از رنگ‌های شخصی
  • نمایش ساعت روی صفحه نمایش خاموش شبیه به حالت Always On Display

شخصی‌سازی دکمه‌ها Classic Power Menu

برنامه اندروید 2022

با استفاده از این برنامه می‌توان انواع دکمه‌ها مانند دکمه تماس، هوم، پاور، افزایش حجم صدا، کاهش حجم صدا، قطع صدا، فاصله، دکمه‌های کلیدی، کلیدهای جهتی، دکمه Tab، دکمه بالا و پایین رفتن و غیره ایجاد کرد.

همچنین می‌توانید منوی گوشی خود را به‌ صورت کامل و با سلیقه خود شخصی‌سازی کنید.با نصب این اپلیکیشن، دیگر از کلیدهای فیزیکی بی نیاز می‌شوید و می‌توانید به جای استفاده از کلیدهای فیزیکی مانند کلید پاور، کلیدهای صدا و دیگر کلیدها از منوی ساخته شده با این برنامه، استفاده کنید.

این کار هنگامی که یکی از دکمه‌های دستگاه خراب شده باشد یا بخواهید از خرابی آن‌ها جلوگیری کنید، کارایی دارد. همانطور که از نام این اپلیکیشن می‌توان پی برد برای ایجاد دکمه‌های شخصی‌سازی شده و کار با این برنامه، نیازی به دسترسی روت نیست.

خب تا اینجا تقریباً در همه حوزه‌های کاربری بهترین‌های 2022 را به شما معرفی کردیم. بهتر است پیش از به پایان رساندن این مقاله با آخرین اپلیکیشن محبوب سال 2022 که یک برنامه با قدمت و امنیتی است آشنا کنیم.

امنیت بی‌عیب و نقص با برنامه اندروید 2022 Kaspersky

برنامه اندروید 2022

یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین شرکت‌های تولید نرم‌افزارهای امنیتی Kaspersky است که توانسته است با تولید نرم‌افزار امنیتی مختلف برای انواع سیستم عامل‌ها از جمله اندروید، آیفون، ویندوز و … گام مهمی را در زمینه‌ امنیت و حفظ حریم خصوصی برای کاربران بردارد.

آنتی ویروس Kaspersky از آخرین فناوری امنیتی برای محافظت از گوشی‌های هوشمند در مقابل ویروس‌ها، تهدیدات اینترنتی، سایت‌های فیشینگ، جاسوس افزارها و هرزنامه‌ها استفاده می‌کند.از ویژگی‌های این آنتی ویروس اندروید که برای هر کاربری نیاز است حفظ حریم خصوصی شما هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشی شماست که امکان دسترسی به اطلاعات‌تان را به هیچ کسی نخواهد داد و از جهت حفظ حریم خصوصی خیال‌تان راحت خواهد بود.

اگر از کسانی هستید که روزانه ساعات زیادی از وقت خود را به وبگردی می‌پردازید این آنتی‌ویروس با یک فایروال آتشین قوی محافظ اطلاعات شخصی شماست و به محض ورود به سایت‌های فیشینگ و ویروسی آن‌ها را بلوک می‌کند و دسترسی رفتن به آن سایت را به شما نخواهد داد. با نصب این برنامه بر روی اسمارت‌فون اندرویدی خود علاوه‌ بر اینکه گام مهمی در بخش امنیت برای گوشی خود بر می‌دارید، می‌توانید برنامه‌های نصب شده و حافظه را به‌ صورت خودکار ویروس‌یابی کرده و آن‌ها را از گوشی خود حذف کنید.

بهترین برنامه اندروید 2022

عناوین بالا چندین نمونه از  پرطرفدارترین و بهترین برنامه اندروید 2022 هستند که می‌توانید با تجربه آن‌ها در گوشی اندرویدی خود لذت ببرید. با این حال همانطور که قبلاً اشاره کردیم هر کاربر از دید خود می‌تواند بهترین برنامه‌های اندروید را تعیین کند. اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مقاله جزو برنامه‌های کاملاً کاربردی است و هر فردی در گوشی موبایل خود با آن کار می‌کند. اگر کاربر IOS هستید، با یک سرچ ساده در اپ استور قطعاً به نسحه‌های مشابه برخورد خواهید کرد.