سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین برنامه های اندروید 2022

بهترین برنامه های گوشی موبایل های اندروید 2022

امروزه زندگی ما بیش از پیش به ابزارهای دیجیتال و در پی آن به اپلیکیشن‌ها وابسته شده است و توسعه‌دهندگان هم با درک این موضوع به دنبال طراحی و عرضه برنامه‌های متناسب با نیازهای کاربران هستند. فرقی نمی‌کند در گروه مشتریان اندروید باشید یا آی او اس، هر دو سیستم‌ عامل به شدت در حال پیشرفت هستند. اما امروز قصد داریم به برنامه‌های     گوشی های اندروید بپردازیم. حال این سول مطرح است که پرطرفدارترین و بهترین برنامه اندروید 2022 کدام است؟ 

ناگفته نماند هر کاربر از دید خود می‌تواند بهترین برنامه‌های گوشی اندروید را تعیین کند. با این حال چندین برنامه هستند که در میان همه‌ کاربران مشترک است و بر روی اکثر گوشی موبایل‌ها نصب هستند و امتیاز بیشتری نصیب خود کرده‌اند. با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های 2022 برای اندروید را معرفی کنیم. پیش به سوی اولین اپلیکیشن  !

امنیت با برنامه اندروید 2022 Lockwatch – Thief

برنامه اندروید 2022

 

اگر حس می‌کنید که شخصی اغلب سعی می‌کند گوشی‌تان را در نبود شما باز کند؛ برنامه Lockwatch به شما کمک کند یک عکس مخفی از شخص متجاوز بگیرید. سپس عکس را همراه با محل به شما ایمیل می‌کند. پس حتی اگر گوشی شما گم شده ‌باشد، نگران نباشید. خلاصه این اپلیکیشن امنیت اطلاعات شما را در برابر افراد غریبه و کنجکاو حفظ می‌کند.

حذف ایمیل‌های اسپم و بازاریابی با Guerrilla Mail


 

در جهان امروز استفاده از سرویس‌های مختلف اینترنتی نیازمند ایمیل است. همه ما حداقل دارای 1 آدرس ایمیل از سرویس‌دهندگان مختلف و معمولاً از گوگل هستیم. اما با این حال در هنگام ساخت ایمیل گاهاً مجبور به دادن اطلاعاتی هستیم که هویت ما و محل سکونت‌مان را فاش می‌کنند. یا حتی در استفاده معمولی از اینترنت هم به دلیل ارسال کوکی‌های مرورگر، سایت‌ها و سرویس‌دهندگان می‌توانند به راحتی ما را ردیابی کنند.

مطمئناً شما هم شاهد برخی از تبلیغات‌های هوشمند بوده‌اید. مثلاً وارد سایت یوتیوب می‌شوید، اما در آنجا تبلیغات ایرانی می‌بینید و مربوط به کشور خودمان است.

با این حال اگر کاربران از کشور آلمان هم به یوتیوب یا دیگر سایت‌های مشابه مراجعه کنند، با تبلیغات مربوط به کشور خود مواجه خواهند شد. برای حذف ایمیل‌های اسپم و بازاریابی Guerrilla Mail مناسب‌ترین برنامه است.

 

Microsoft Office بهترین برنامه اندروید 2022

برنامه اندروید 2022

مجموعه‌ آفیس سه اپلیکیشن ورد و اکسل و پاورپوینت را مختص گوشی‌های اندروید ادغام کرده است.

با دانلود و نصب آفیس می‌توانید به‌ سهولت و هم‌زمان با سایر افراد روی فایل‌های ورد کار کنید، رزومه بنویسید، در اکسل فهرست درست کنید، با پاورپوینت اسلایدهای زیبا بسازید و همه‌ این فایل‌ها را در گوشی خود یا فضای ابری ذخیره کنید.

قابلیت‌هایی به این اپلیکیشن اضافه شده که شامل ساخت سریع PDF از تصاویر یا فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت، امضای PDF به کمک انگشت، کدخوان QR و تبدیل عکس به فایل ورد قابل ویرایش و چند مورد دیگر است. با اتصال اکانت خود به اشتراک مایکروسافت 365 می‌توانید از ویژگی‌های پولی درون اپلیکیشن مانند فونت‌های جانبی فوق‌العاده هم استفاده کنید. این برنامه یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در میان کاربران است. البته به دور از تصور هم نیست. چراکه برنامه‌های مجموعه آفیس برای هر فردی کاربرد دارد.

مدیریت فایل با اپلیکیشن اندروید Simple File Manager Pro

برنامه اندروید 2022

 

این اپلیکیشن برای گوشی موبایل های اندروید است و برای مدیریت فایل‌ها بسیار فوق‌العاده‌ است. قطعاً بهترین اپلیکیشن برای مدیریت فایل‌ها Simple File Manager Pro است که رابط کاربری ساده‌ای دارد و در مدیریت حافظه گوشی بسیار کمک کننده است. نسخه پریمیوم این برنامه را می‌توانید از فارسروید دانلود کنید و به راحتی استفاده کنید.

اگر شما دائماً در حال تایپ با گوشی هستید و خلاصه دست به قلم‌اید، دانلود اپلیکیشن بعدی را فراموش نکنید.

کیبورد حرفه‌ای با بهترین برنامه اندروید 2022 Gboard

برنامه اندروید 2022

یکی از برترین اپلیکیشن‌های موجود که بهترین کیبورد ممکن برای گوشی شما است. این برنامه با امتیاز 4.5 طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد.

قابلیت‌های کاربردی کیبورد برنامه Gboard:

  • ترجمه متن‌ها در هنگام نوشتن
  • پیشنهادات قوی با توجه به هوش مصنوعی قوی گوگل
  • سوایپ تایپینگ
  • دست نویسی
  • ایموجی‌های به‌روز همگام با جدیدترین نسخه اندروید
  • تایپ صوتی بسیار قوی با هوش مصنوعی گوگل
  • شخصی‌سازی فوق‌العاده
  • پشتیبانی از همه‌ی زبان‌های زنده دنیا
  • ایموجی‌بار برای ایموجی‌های بیشتر استفاده شده
  • پشتیبانی از 2000 کاراکتر خاص بدون وابستگی به زبان

آیا از آن دسته افرادی هستید که هر روز سر ساعت مشخص بیدار می‌شوید یا به طور کلی آلارم گوشی‌تان در حال یادآوری است؟ تکرار این وضعیت شما را خسته کرده است؟ خب با معرفی برنامه اندروید جذاب Alarmy 2022 آشنا شوید